Jump to content
Advertise With Us! Or Sign Up To Remove Ads!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

DarkKnightNomeD

China Rocked By Another Massive Chemical Explosion, People's Daily Reports

Recommended Posts

Guest   
Guest

 Along with astronaut, lumberjack and electrician .  Being a chemist in China must top the list of most dangerous occupations . Lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
 Ukshep    18,649

video is down already? wtf

 

Nah its set to private.

This whole sub-hidden war thats going on is spilling over... September is upon us... *gulp*

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest   
Guest

Nah its set to private.

This whole sub-hidden war thats going on is spilling over... September is upon us... *gulp*

shows it here

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

So this is number 3?  Let's provoke China and see if they'll just try to blow us off the face of the planet, because since the JH started we've been moving military equipment everywhere hoping all of the citizens die and the elite will hide under the ground and then have their way with anyone still alive.  What a bunch of crap.  Is this some false flag crap? 

Daddy, why is the Walmart closed? 

I don't know dear, now don't worry. 

The fact that Walmart bought out by China and they're starting their under new management renovations...like nothing we've seen before in this country.  Our leaders are probably also Red Commies. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
 DarkKnightNomeD    1,964

The video being posted all over social media and news sites of today's explosion in China is actually from the Tianjin explosion. There has been no video of today's explosion posted any where as of yet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
 UILANI    7

What if it is Russia attacking them and doing it incognito to set up America? I dunno crazy these days never really know who is behind the curtains. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
 DarkKnightNomeD    1,964

What if it is Russia attacking them and doing it incognito to set up America? I dunno crazy these days never really know who is behind the curtains. 

There was a Fireball in the sky before the Explosion in Tianjin, Rod of God? Missile? I have heard it was Revolutionaries, Chinese US soldiers going around blowing up things, Energy Weapons what else? Nukes? lol

We know the Chinese are protesting for Democracy, and Christians are being prosecuted and are getting super pissed at the government. We supposedly have a Chinese friend/associate who knows what is going on in china but no one has heard from him for like 1 or 2 weeks, If I learn anything i'll report it back here.

You know what is funny as well is the whole ordeal with Ukraine / Russia was originally Catholics fighting the Orthodox Christians, the later wanting to go with Russia.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

×